Syyskaudella 2023 fokus voimistelun perustekemisessä

5.11.2023

”Kylläpäs lähteekin hypyt ihan eri tavalla lentoon, kun lihakset on herätelty huolellisesti!”

-        Milla

Aikaa keskittyä perustekemiseen ilmaisun voimaa unohtamatta

Gymnaestradan jälkeen on taas aikaa keskittyä perustekemiseen ja voimistelutekniikan hiomiseen. Harjoitustuntimme ovatkin täyttyneet syviä lihaksia herättelevistä ja niitä vahvistavista Pilates-liikkeistä, balettisarjoista ja tietenkin voimisteluliikesarjoista. Ilmaisuvoima on ryhmiemme vahvuus, mitä ei tokikaan olla perustekemisenkään äärellä unohdettu: ihanat liikkuvat sarjat vahvojen artistien tulkitsemaan musiikkiin ovat antaneet väylän harjoitella ja vahvistaa ilmaisua liikkeen kautta edelleen.

Tämä huolellinen pohjatyö näkyy ja tuntuu ihan uudentuntuisena voimana ja oppimisena, kuten Millankin kommentistakin voi havaita. Liikkeen tunnustelu omassa kehossa ajan kanssa keskittyen tuottaa juuri näitä tärkeitä oivalluksia, mitkä kantavat monipuolisesti niin jumppatunnilla kuin muuallakin elämän pyörteissä.

Virta jatkaa toimintaansa seuramme alla

Syksyllä 2022 aloittanut kisaryhmä Virta jatkaa toimintaansa seuramme alla. Ryhmä harjoittelee seuran toiminnan ulkopuolella, ja oikein onnistuneen pilottijakson jälkeen osallistuu myös kaudella 2023-2024 Tanssillisen Voimistelun kilpailuihin yli 40-vuotiaiden sarjassa. Virta-ryhmästä on julkaistu tarkempi kuvaus seuramme nettisivuille osion ”Ryhmät” alle. Käyhän kurkkaamassa!

Harjoitusryhmät

RiikkaSet-ryhmä jatkaa harjoittelua Kulosaaren Yhteiskoululla entiseen tapaan klo 15-17 ja MikkoSet klo 17-18. Mukaan mahtuu vielä, tulehan kanssamme voimistelemaan!

Ilmoittautuminen

Ryhmiin ilmoittaudutaan osoitteessa: https://go.hoika.net/ Tarkistathan samalla yhteystietosi ajan tasalle.

Ihanaa jumppasyksyä kaikille toivottaen

Johtokunta