#BeAmazed - kevään 2023 voimistelukausi vie kohti Amsterdamin Gymnaestradaa

11.1.2023

Kuva: Suomen Voimisteluliitto/Matti Nenonen

Maailmanlaajuisessa voimisteluyhteisössä odotetaan jo malttamattomana, kun järjestysnumeroltaan 17. World Gymnaestrada valloittaa Amsterdamin turut ja torit 30.7.-5.8.2023. RiikkaSet on tietenkin menossa mukana, ja kevään voimistelutoiminnan keskiössä onkin valmistautuminen tähän liikunnan ja voimistelun iloa säteilevään tapahtumaan.

Amsterdamin ohjelmistoa

RiikkaSet esittää Amsterdamissa hallinäytöskokonaisuuden ”Metsäni mun” yhteistyössä Tapiolan Voimistelijoiden ja Helsingin Jyryn kanssa. Lisäksi seurastamme on lähdössä osallistujia jo Tampereella esitettyihin kenttäohjelmiin ”Kirkkaat vedet” ja ”Ystäväni, elämäni”. Seuramme Gymppinä toimii Eija Alastalo-Lysmä, joka on hoitanut ilmoittautumisen kuntoon - tarkemmista käytännön järjestelyistä saamme vielä lisätietoa kevään kuluessa.

Kisaryhmä

Syksyllä 2022 seuramme nimissä aloitettiin kilpailuryhmäpilotti, jossa on mukana 11 voimistelijaa.  Ryhmä on nimeltään Virta, ja se lähtee kokeilemaan kisakuntoaan kevään aikana tanssillisen voimistelun cup-kilpailuihin 28.1.2023 Mäntyharjulle, 25.3.2023 Jyväskylään sekä mestaruuskilpailuihin Vantaalle 22.4.2023! Ryhmä on harjoitellut seuran toiminnan ulkopuolella ja mikäli se päättää jatkaa toimintaansa seuran alla, arvioidaan kisaamisen jatkoa johtokunnassa erikseen. Paljon onnea ja tsemppiä kisoihin, Virta!

Harjoitusryhmät

RiikkaSet-ryhmä jatkaa harjoittelua Kulosaaren Yhteiskoululla entiseen tapaan klo 15-17 ja MikkoSet klo 17-18. Harjoituksissa keskitytään niin kenttä- kuin halliohjelmienkin hiomiseen. Lisäksi järjestämme yhteistreenejä halliohjelman kokonaisuuden harjoittelua varten Tapiolan ja Jyryn kanssa erikseen ilmoitettavina ajankohtina.

Ilmoittautuminen

Ryhmiin ilmoittaudutaan osoitteessa: https://go.hoika.net/ Tarkistathan samalla yhteystietosi ajan tasalle.

Aktiivista jumppakevättä kaikille toivottaen

Johtokunta